Din indkøbskurv

Du har ingen varer i din kurv

Handel videre

Gå til kassen
VISA/DK VISA/DK VISA/DK VISA/DK VISA/DK

Der forekom en fejl under søgningen

0 Open minicart Indkøbskurv

Her er du:

Forside

HANDELSBETINGELSER

Dette er de generelle handelsbetingelser for møbler.dk, som altid gælder for samhandel med møbler.dk, hvis ikke andet er nævnt. Varer, der afviger fra betingelserne, er altid påført særskilt information.

OBS! Vi gør opmærksom på, at reglerne ved handel i vores fysiske butikker kan afvige fra disse handelsbetingelser. Ved handel i vores fysiske butikker, spørg da efter den pågældende butiks betingelser. 

1. Indledning

www. møbler.dk ejes og drives af In2house Amba, CVR-nr. 31771269, Toftegårdsvej 16, 8370 Hadsten, tlf. 7070 2560, email: info@mobler.dk. Du kan finde kontaktoplysninger til alle vores butikker her

Disse salgs- og leveringsbetingelser finder anvendelse på køb af varer  af private forbrugere på www.møbler.dk  til levering i Danmark.

2. Priser

Hos Møblér gør vi det ypperste for altid at levere kvalitetsmøbler til en fair pris, så du kun betaler for varen uden fordyrende mellemled. Skulle du undtagelsesvis finde fejl, er du meget velkommen til at kontakte os på info@mobler.dk
Alle priser er opgivet i danske kroner inklusive moms.

Man vil kunne opleve, at der er forskel i priserne på webshoppen på møbler.dk og de priser, der er i de fysiske butikker. Årsagen til det er, at der er færre omkostninger ved at drive en netbutik end en fysisk butik.

Møblér tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.

3. Bestilling og betaling

www.møbler.dk  er åben 24 timer i døgnet, og du kan derfor næsten altid handle. Det kan dog ske, at vi lukker butikken grundet vedligeholdelse. Du kan kun foretage køb, når butikken er åben og tilgængelig.
For at handle på www.møbler.dk skal du være fyldt 18 år og i besiddelse af gyldigt betalingskort, som vi accepterer. Hvis du endnu ikke er fyldt 18 år, kan du dog alligevel købe varer, hvis du har indhentet din værges accept eller i øvrigt har juridisk ret til at indgå købet.

4. Betaling

På www.møbler.dk  kan du betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, MasterCard og Visa Electron.
Levering af varer foregår gennem den Møblér forretning, som du har valgt. Betaling af varen sker til Møblér (In2house AMBA. CVR: 31 77 12 69). Beløbet trækkes først fra din konto, når varen afsendes.
Du kan også vælge at betale dit varekøb via finansiering.
 

5. Finansiering

Møblér tilbyder finansiering gennem Santander Consumer Bank. Du kan se mere her på siden under ”FINANSIERING”. Du vælger de varer, du vil købe, og lægger dem i ”indkøbskurven”. Du kan helt frem til selve bestillingstidspunktet rette i indholdet af indkøbskurven, og du kan løbende tjekke indholdet samt prisen for varerne.
Når du er klar til at bestille, klikker du på ”Bestil og betal", hvor du indtaster dit navn, adresse, e-mail, tlf.nr., her vælger du ”SANTANDER”  og vælger leveringsform. Husk at have dit NemID klar.

Du kan ændre indhold i indkøbskurven helt frem til, du bekræfter dit køb ved at trykke på knappen ”Bestil og betal”. Herefter går din ordre videre til www.møbler.dk

6. Levering og afhentning

Du kan uden omkostninger afhente dine møbler i din lokale Møblér butik. Levering finder sted via den butik, du har valgt. Leveringstypen i webshoppen er kantstenslevering (ved kantstenslevering forstås levering til din adresse, hoveddør i gadeplan) og ønskes der andre leveringsformer eller tillæg som f.eks. opbæring, udpakning mv. skal du kontakte den butik du handler i for at høre om mulighederne samt priser herpå. Du bliver efter online-bestilling af møbler kontaktet direkte af den valgte butik, der samtidig orienterer dig om levering og afhentning. Der må på varerne påberegnes en leveringstid på 4-8 uger, men den valgte butik kontakter dig og informerer om den præcise leveringstid på netop dit varekøb. Det er som udgangspunkt ikke muligt at levere varer uden for Danmarks grænser, men kontakt en butik direkte hvis dette er et ønske.

Ønskes varerne leveret til kantsten til anden adresse indenfor bro-faste øer, er prisen på levering 59,- DKK ved ordre under 1.500,- DKK og 499,- DKK ved ordre med total værdi over 1.500,- DKK. Levering udenfor bro-faste øer aftales nærmere med den pågældende butik.

Endvidere gøres opmærksom på, at de fleste varer leveres som "saml selv".

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse
Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Du vil herefter blive kontaktet af den butik du har handlet med. Mange af vores varer er bestillingsvarer, og den butik du handler med vil oplyse den forventede leveringstid.

7. 14 dages fortrydelsesret

Når du handler på nettet og hos www.møbler.dk har du normalt 14 dages fortrydelsesret, hvor du kan meddele os, at du fortryder købet og derpå returnere varen til os. Det er ikke muligt blot at afvise modtagelse af varen.

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, og det vil fremgå i bestillingsforløbet.

Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Det er f.eks. den dag, hvor varen overgivet til dig, eller den er lagt i din postkasse, eller andre steder ifølge aftale med dig. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag. I tilfælde af flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, men leveres enkeltvis, eller en vare, der leveres i flere partier, løber perioden fra modtagelsen af den sidste vare eller det sidste parti.

Du må efter modtagelsen alene håndtere varerne på en måde, så du kan fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.

På nogle varer er der ikke fortrydelsesret, eller man kan miste sin fortrydelsesret.  Vi giver besked i ordrebekræftelsen, hvis der er varer, hvor fortrydelsesretten ikke gælder, fx på grund af varens art, eller hvor du kan miste din fortrydelsesret ved at bryde plomberinger.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Det kan ske f.eks. pr brev, fax eller email, hvor butiks navn, butiksadresse, email og telefon nr. oplyses. Det er ikke muligt blot at afvise modtagelse af varen. Ønsker du at gøre fortrydelsesretten gældende - udfyld venligst denne fortrydelsesformular

8. Returnering

Hvis du fortryder købet, skal varerne tilbageleveres til den fysiske butik, hvorfra varen er udleveret eller afsendt.

Find kontaktoplysninger på vores butikker på www.møbler.dk

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder.

VIGTIGT!

Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 14 dage efter, du har fortrudt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

8.1. Dokumentation for dit køb 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb. 

8.2. Tilbagebetaling

Når vi modtager varen, tjekker vi den, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. 

Beløbet bliver altid overført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med. Har du fx betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet.

BEMÆRK:

Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi

  • du reelt har taget varen i brug.
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
  • du har håndtereret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og den måde, som de fungerer på.
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype mm.
9. Reklamation - hvis der er noget galt med varen

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

9.1. Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget.

Du kan reklamere ved at kontakte os via mail eller telefonisk hos den butik, som har udleveret/afsendt varen til dig. Find kontaktinformationer på vores fysiske butikker på www.møbler.dk

Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til den fysiske butik, som har håndteret din ordre.

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. 

9.2. Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på fragt for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Ønsker du at gøre fortrydelsesretten gældende - udfyld venligst denne fortrydelsesformular.

10. Persondata

Møblérs Persondata Politik

Senest opdateret 24. maj 2018

1. GENERELT

1.1 Denne politik om behandling af personoplysninger ("Persondatapolitik") beskriver, hvorledes Møblér under In2house A.M.B.A ("os", "vores", "vi") indsamler og behandler oplysninger om dig.

1.2 Persondatapolitikken gælder for personoplysninger, som du afgiver til os, eller som vi indsamler www.mobler.dk ("Hjemmesiden").

1.3 Møblér under In2house A.M.B.A er dataansvarlig for dine personoplysninger. Al henvendelse til Møblér skal ske via kontaktoplysningerne anført under pkt. 7.

2. MØBLÈR’S INDSAMLING AF DINE PERSONOPLYSNINGER

2.1 Hvilke personoplysninger indsamler vi og til hvilke formål?

2.1.1 Når du besøger Hjemmesiden, indsamler vi automatisk oplysninger om dig, fx om hvilken type browser du bruger, hvilke søgetermer du bruger på Hjemmesiden, din IP-adresse og informationer om din computer med henblik på at optimere konverteringen på Hjemmesiden, forbedre denne og foretage målrettet markedsføring.

2.1.2 Når du køber et produkt på www.møbler.dk, indsamler vi oplysninger om dig, fx navn, adresse, e-mailadresse, telefonnr., oplysninger om hvilke produkter du køber og eventuelt har returneret med det formål at kunne levere produkter til dig og til brug for opfyldelse af vores bogføringsmæssige forpligtelser.

2.1.3 Når du tilmelder dig vores nyhedsbrev, afgiver du dit udtrykkelige samtykke til, at vi må indsamle oplysninger om dig, fx navn, adresse, e-mailadresse, telefonnr. samt oplysninger om, hvad du har købt og eventuelt returneret.

2.1.4 Vi bruger de oplysninger, som vi indsamler i forbindelse med din tilmelding til nyhedsbrevet til at administrere tilmeldingen, til at tilbyde dig særlige fordele og til direkte markedsføring, herunder for at kunne informere dig om vores produkter og nye varer og til at give dig andre nyheder og informationer, som du har givet dit særskilte samtykke til, at vi må sende til dig.

2.2 Hvad er grundlaget for indsamlingen?

2.2.1 Indsamlingen af oplysninger, som nævnt i pkt. 2.1.1, er nødvendig for, at vi kan varetage vores interesser i at forbedre funktioner på Hjemmesiden og opbygningen af denne samt tilbyde dig relevante tilbud.

2.2.2 Vi bruger kun din IP-adresse til at fastlægge din geografiske placering, hvis vi har modtaget dit særskilte samtykke hertil.

2.2.3 Indsamlingen af oplysninger, som nævnt i pkt. 2.1.2, er nødvendig for, at vi kan opfylde vores aftale med dig.

2.2.4 Vi indsamler kun de i pkt. 2.1.3 nævnte oplysninger, hvis du afgiver dit udtrykkelige samtykke hertil.

3. BRUG AF DATABEHANDLERE

3.1 Vi anvender eksterne virksomheder til blandt andet at foretage den tekniske drift af Hjemmesiden, fx bistår vores leverandører os i forbindelse med udførelse af målrettet markedsføring, herunder til retargeting og nyhedsbrevsudsendelse, og forbedring af Hjemmesiden samt til din bedømmelse af vores produkter. Disse virksomheder er databehandlere og under vores instruks og behandler data, som vi er dataansvarlige for. Databehandlerne må ikke anvende dataene til andet formål end opfyldelse af aftalen med os, og er underlagt fortrolighed om disse.

3.2 To af disse databehandlere, Google Analytics v/Google Inc og MailChimp v/The Rocket Science Group LLC, er etableret i USA. De fornødne garantier for overførsel af oplysninger til USA er sikret gennem databehandlerens certificering under EU-U.S. Privacy Shield.

4. DINE RETTIGHEDER

4.1 Med henblik på at skabe åbenhed omkring behandlingen af dine oplysninger skal vi, som data-ansvarlig, oplyse dig om dine rettigheder.

4.2 Indsigtsretten

4.2.1 Du er til enhver tid berettiget til skriftlig at anmode os om oplysning om blandt andet, hvilke oplysninger vi har registreret om dig, hvilket formål registreringen tjener, hvilke kategorier af personoplysninger og modtagere af oplysninger der evt. måtte være, samt oplysning om hvorfra oplysningerne stammer.

4.2.2 Du har ret til at få udleveret en kopi af de personoplysninger, som vi behandler om dig. For udlevering af flere kopier opkræver vi et gebyr på DKK 50,00. Hvis du ønsker en kopi af dine personoplysninger, skal du sende en skriftlig anmodning til info@mobler.dk sammen med dokumentation for, at du er den pågældende person.

4.3 Retten til berigtigelse

4.3.1 Du har ret til at få urigtige personoplysninger om dig selv berigtiget af os. Såfremt du bliver opmærksom på, at der er fejl i de oplysninger, som vi har registreret om dig, opfordres du til at rette skriftlig henvendelse til os, så oplysningerne kan blive korrigeret.

4.3.2 Oplysninger, som vi har indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores kundeklub, har du selv mulighed for at korrigere via log-in til din brugerprofil.

4.4 Retten til sletning

4.4.1 I visse tilfælde har du ret til at få alle eller visse af dine personoplysninger slettet af os, fx hvis du tilbagekalder dit samtykke til din tilmelding til vores kundeklub. I det omfang behandling af dine oplysninger er nødvendige, fx for at kunne overholde vores bogføringsmæssige forpligtelser, er vi ikke forpligtede til at slette dine personoplysninger.

4.5 Retten til at begrænse behandlingen til opbevaring

4.5.1 Du har i visse tilfælde ret til at få begrænset behandlingen af dine personoplysninger til kun at bestå af opbevaring, fx hvis du mener, at de oplysninger, vi behandler om dig, ikke er korrekte.

4.6 Retten til dataportabilitet

4.6.1 Du har ret til at få dine personoplysninger udleveret i et struktureret, almindeligt anvendt og maskinlæsbart format og har ret til at overføre disse oplysninger til en anden dataansvarlig, når vi indsamler dine personoplysninger i forbindelse med:

  • at du køber et produkt af os, jf. pkt. 2.5, eller
  • at du afgiver dit samtykke til, at vi bruger din IP-adresse til at fastlægge din geografiske placering, jf. pkt. 2.2.2, eller
  • at du afgiver dit samtykke til tilmelding til vores kundeklub
4.7 Retten til indsigelse

4.7.1 Du har til enhver tid ret til af særlige grunde, at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, som vi indsamler til brug for at forbedre funktioner på Hjemmesiden og opbygningen heraf.

4.7.2 Du har endvidere til enhver tid ret til at gøre indsigelse mod vores behandling af dine personoplysninger, som vi behandler med henblik på direkte markedsføring, jf. pkt. 2.1 og pkt. 2.8.

4.7.3 Hvis du gør indsigelse mod behandlingen, er vi ikke længere berettiget til at behandle dine personoplysninger, medmindre vi kan påvise lovlige grunde til fortsat behandling.

4.8 Retten til at tilbagekalde samtykke

4.8.1 Du har til enhver tid ret til at tilbagekalde dit samtykke til, at vi bruger din IP-adresse til at fastlægge din geografiske placering, jf. pkt. 2.2.22-2.22.4, og dit samtykke til tilmelding til vores kunde-klub, jf. pkt. 2.5. Hvis du tilbagekalder dit samtykke, skal du være opmærksom på, at vi i visse tilfælde kan være berettiget til at fortsætte behandlingen, jf. pkt. 2. I sådanne tilfælde vil du blive orienteret herom.

4.8.2 Hvis du ønsker at tilbagekalde dit samtykke, bedes du kontakte os på info@mobler.dk.

4.9 Retten til at klage

4.9.1 Du har til enhver tid ret til at indgive en klage til Datatilsynet, Borgergade 28, 5, 1300 København K over vores behandling af dine personoplysninger.

5. SLETNING AF PERSONDATA

5.1 Såfremt du ikke gør brug af vores Hjemmeside i en periode på 26 måneder, vil vi automatisk slette de oplysninger, som vi har registreret om dig, idet vi dog for at opfylde lovkrav, herunder krav i regnskabslovgivningen (5 år fra udgangen af regnskabsåret) og forbrugerlovgivningen (den 2-årige reklamationsret), kan gemme visse personoplysninger i en længere periode.

5.2 Oplysninger som vi har indsamlet i forbindelse med, at du har givet dit samtykke til, at vi må sende dig markedsføring pr. e-mail, SMS og post, vil vi slette, hvis du tilbagekalder dit samtykke, medmindre vi er berettiget til at fortsætte behandlingen, jf. pkt. 2.

5.3 Oplysninger som vi har indsamlet i forbindelse med din tilmelding til vores kundeklub, vil vi automatisk slette, såfremt dit medlemskab er inaktivt i 3 år. Du vil på forhånd pr. e-mail blive orienteret om vores hensigt om at slette dine kundeklubdata, og du vil få mulighed for at respondere, hvis du ikke ønsker, at vi skal slette dine data.

5.4 Såfremt du deaktiverer (dvs. du framelder dig ikke dit medlemskab, men vælger at suspendere det) dit medlemskab til vores kundeklub og ikke genaktiverer det indenfor de næste 3 år, vil vi automatisk slette de oplysninger, som vi har registreret om dig.

5.5 Såfremt du framelder dig dit medlemskab til vores kundeklub, vil dine kundekluboplysninger blive slettet.

6. SIKKERHED

6.1 Vi har gennemført passende tekniske og organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger mod, at personoplysninger hændeligt eller ulovligt tilintetgøres, fortabes, ændres eller forringes samt mod, at de kommer til uvedkommendes kendskab eller misbruges.

6.2 Kun medarbejdere, der har et reelt behov for at få adgang til dine personoplysninger for at udføre deres arbejde, har adgang til disse.

7. KONTAKTOPLYSNINGER

7.1 Møblér under In2house A.M.B.A er dataansvarlig for de persondata, som indsamles via Hjemmesiden.

7.2 Hvis du har spørgsmål eller bemærkninger til denne Persondatapolitik, kan du kontakte:

In2house A.M.B.A

Møblér
Toftegårdsvej 16
8370 Hadsten
Tlf. nr.: 70 70 25 60
E-mail: info@mobler.dk

8. ÆNDRINGER I PERSONDATAPOLITIKKEN

8.1 Vi er til enhver tid berettiget til at foretage ændringer i denne Persondatapolitik. Såfremt vi foretager ændringer i Persondatapolitikken, vil du blive orienteret om dette ved dit næste besøg på Hjemmesiden.

8.2 Hvis du har tilmeldt dig vores kundeklub, vil du blive orienteret om ændringerne i politikken ved udsendelse af information til din registrerede e-mailadresse.

8.3 Såfremt du ikke kan acceptere den ændrede politik, har du ikke mulighed for at fortsætte brugen af Hjemmesiden, og dine personoplysninger kan blive slettet.

9. Lovvalg og værneting

Køb af varer på www.møbler.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

10. VERSIONER

10.1 Dette er version 1 af In2house A.M.B.A og Møblér’s persondatapolitik dateret den 24. maj 2018.

Cookies
Du kan læse om cookies her

Lovvalg og værneting

Køb af varer på www.møbler.dk er undergivet dansk ret. Enhver tvist afgøres af de ordinære danske domstole.

11. Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@mobler.dk

Tilbud, indretningstips og inspiration – tilmeld dig vores nyhedsbrev

Hold dig opdateret om vores nyeste tilbud på senge, sofaer og spiseborde, eller få inspiration til indretningen af dit hjem. Som abonnent på Møblérs nyhedsbrev får du altid besked om udsalg og gode tilbud på vores mange møbler, ligesom vi ligeledes deler ud af vores store erfaring og viden inden for indretning og tidens trends. 

Tak, du er nu tilmeldt Møblérs nyhedsbrev.
Du er allerede tilmeldt Møblérs nyhedsbrev.
Du er allerede tilmeldt Møblérs nyhedsbrev.