0
Din indkøbskurv

Opdaterer kurv

stk. a

-
+

Tilkøb:

stk. a

Din kurv i alt (ex. fragt)

Handel videre

Gå til kurven
Dankort VISA VISA Elektron American express Santander Mobilepay

Reklamation

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangelreglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal kontakte os indenfor ”rimelig tid”
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som mulig, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. Du kan reklamere ved at kontakte os via mail eller telefonisk hos den butik, som har udleveret/afsendt varen til dig. Find kontaktinformationer på vores fysiske butikker på www.møbler.dk Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser.

Varen skal sendes til den fysiske butik, som har håndteret din ordre. Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er. 

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse, ligesom vi kan opkræve dig et beløb på fragt for undersøgelse af varen.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Ønsker du at gøre fortrydelsesretten gældende - udfyld venligst denne fortrydelsesformular.

Har du handlet fysisk i en af vores butikker kan der være andre regler som er gældende for afgivelse af reklamation. Kontakt den butik hvor du har handlet for at få information herom.